Έγραψαν για εμάς

Ευχαριστούμε πολύ τις καθηγήτριες και τους καθηγητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την εμπιστοσύνη τους και για την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού που παρέχεται από τον παρόντα διαδικτυακό τόπο. Σε αυτήν την σελίδα, που είναι αφιερωμένη στις δικές τους εντυπώσεις, φιλοξενούνται κείμενα εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι χρησιμοποίησαν το υλικό αυτού του blog στις τάξεις τους και είχαν την καλοσύνη να μοιραστούν μαζί μας τις σκέψεις και τις εντυπώσεις τους. Τα όσα γράφουν, θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν, για την βελτιστοποίηση του τρόπου διά του οποίου παρέχεται το υλικό αυτού του ιστολογίου, αλλά και να δώσουν ιδέες σε άλλους συναδέλφους για τον τρόπο ένταξης του υλικού αυτού στο πλαίσιο του σχολικού μαθήματος.
Τα κείμενα που ακολουθούν παρατίθενται αυτούσια, όπως εστάλησαν από τους εκπαιδευτικούς (με μόνη παρέμβαση, όπου ήταν απαραίτητο, την μετατροπή σε γραμματοσειρά Times New Roman, μέγεθος 12), κατά αλφαβητική σειρά του επωνύμου του εκπαιδευτικού που τα έστειλε. Σε περίπτωση τέλος που είστε εκπαιδευτικός, διδάσκετε ιστορία στην Β΄ Τάξη του Γυμνασίου, κάνατε χρήση του υλικού του παρόντος ιστολογίου και θα θέλατε να μας γράψετε κάτι (ως 10 γραμμές, αλλά όχι αυστηρά), παρακαλώ χρησιμοποιείστε την φόρμα επικοινωνίας στο κάτω μέρος της σελίδας.  Εναλλακτικά, γράψτε μας στην σελίδα μας στο FacebookΜόνη προϋπόθεση είναι ότι θα υπογράφετε τα κείμενά σας και ότι θα αναφέρετε και την σχολική σας μονάδα.

Ακολουθούν τα κείμενα των εκπαιδευτικών:



“Κατά τη διάρκεια της καραντίνας, πρότεινα στους μαθητές μου της Β΄ τάξης του Γυμνασίου Παραλίας Καλαμάτας να επισκεφθούν το πραγματικά αξιόλογο ιστολόγιο του συναδέλφου κ. Μανιάτη Λ. για να λύσουν τα σταυρόλεξα που αυτό περιέχει στο πλαίσιο της Βυζαντινής Ιστορίας. Όσοι το έκαναν, πιστεύω ότι βοηθήθηκαν τόσο να εμπεδώσουν την ύλη που είχαν διδαχτεί στο σχολείο όσο και να μάθουν ευκολότερα το καινούργιο υλικό που διδάχτηκαν κατά τη διάρκεια του κλεισίματος των σχολείων. Αυτό το βεβαίωσαν και οι ίδιοι οι μαθητές που το χρησιμοποίησαν. Κι αυτό γιατί τα σταυρόλεξα είναι βέβαια διασκεδαστικά, αλλά ταυτόχρονα αναγκάζουν τον μαθητή να ανατρέξει στο βιβλίο του και να το διαβάσει προσεκτικά, για να βρει τη σωστή απάντηση. Είναι ένας ευχάριστος τρόπος μάθησης, όπως και οι ίδιοι οι μαθητές δηλώνουν, γι’ αυτό σκοπεύω να τα χρησιμοποιήσω και στο μέλλον.”


Κωνσταντοπούλου K., φιλόλογος, Γυμνάσιο Παραλίας Καλαμάτας




“Όπως σας είχα ήδη ενημερώσει κατά την πρώτη μας επικοινωνία ,το υλικό σας είναι εξαιρετικό και η δουλειά σας αποτυπώνεται με λεπτομέρεια. Γνωρίζετε το αντικείμενο στο βάθος του αλλά και φαίνεται πως έχετε τον τρόπο να προσεγγίζετε τους μαθητές σ' ένα μάθημα που δεν είναι και από τα πλέον εύκολα.
Μετά λοιπόν από τη μελέτη των σταυρολέξων κατέληξα πως μετά τη διδασκαλία κάθε κεφαλαίου να δίνω στους μαθητές για εμπέδωση ένα τη φορά ,δουλεύοντας είτε κατά ομάδες, είτε κατά μόνας σαν τεστ ,άλλοτε με ανοιχτά βιβλία ή και προβάλλοντας στον διαδραστικό πίνακα. Έτσι κι αλλιώς έχουμε αρκετή εμπειρία ώστε να ορίζουμε τη διαδικασία του μαθήματος κατά τον τρόπο που μας βολεύει αφ' ενός αλλά και ανάλογα με τη δυνατότητα της κάθε τάξης.
Θα σας ήμουν ευγνώμων αν είχατε κάτι ανάλογο και για την Αρχαία ιστορία ή για τη Νεότερη.”

Σακκογιάννη Άννα, 3ο Γυμνάσιο Γέρακα




“Προσεγμένο, εύληπτο και επεξεργάσιμο υλικό. Πρότεινα τη σελίδα σας στους μαθητές μου της Β τάξης Γ/σιου Χαβαρίου και την χρησιμοποίησαν με πολύ καλές κριτικές.”

Σμαρνάκη Μαρίνα, Γυμνάσιο Χαβαρίου Ηλείας